Hysterie om dood Jackson

jackson

http://cactusflowersmaccaandbeatlesblog.blogspot.com/
Hysterie om dood Jackson. (door Cactus Flower)

Eergisteren werdt de wereld opgeschrikt over de dood van Michael Wacko Jackson. Deze bijna levende mummie ging “plotseling” dood door een hartstil stand. Ik kon geen tv station vinden die niet vrij van die mafkees was vrijgesteld. MOest effe flink zoeken voordat ik een tv station gevonden had. Ik begreep effe de wereld niet met het “zwaan-kleef-aan- gedrag”, de mensheid lijkt net echt roedeldieren tot en met.

Ik ben geen Jackson fan, nooit geweest. Er is maar een nummer van hem die ik mooi vindt, “Ben” die zong hij mooi en hij was toen nog ongeschonden van alle plastishe chirurgieshe ingrepen die zijn gezicht had verminkt. Ik scrijf deze stuk oprecht en ik zal er geen doekjes om winden dat ik niet mee had gedraaid in die media gekte.
Slaap zacht Michael RIP.
Cactus Flower.

Leave a comment